niedziela, 9 października 2011

Technika liczenia

Jest to metoda którą stosujemy gdy jesteśmy bardzo zmęczeni lub obudzimy się w środku nocy, jej skuteczność oceniam na 4/6, całą metodę można opisać w zaledwie 2 punktach.

1. Zamykamy oczy i liczymy do 30. Gdy skończymy liczyć, otwieramy oczy na około 2 lub 3 sekundy. I znowu, zamykamy oczy, liczymy i otwieramy. Później liczenie można skracać lub wydłużać w zależności od poziomu zmęczenia. Chodzi tutaj tylko i wyłącznie o utrzymanie świadomości. Takie zamykanie i otwieranie oczu, jest na prawdę męczące dla umysłu.

2. Staramy się skupiać wyłącznie na liczeniu, nic nie powinno nas rozpraszać. Jeśli wszystko dobrze robicie, LD się uda. W pewnym momencie powinno dojść do otwarcia oczu we śnie zachowując świadomość. LD osiągnięte tą metodą zazwyczaj jest na bardzo wysokim poziomie, spowodowane jest to wejściem bezpośrednio w sen, bez utraty świadomości.

26 komentarzy:

  1. A skąd mam wiedzieć że to już jest sen?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Test rzeczywistości zrób ;P

      Usuń
    2. Jjak wtedy nie decydujesz co robisz we snie wiec nie bedziesz wiedziec by zroobic test, trzeba robic go za dnia wiec moze automatycznie zrobi sie w nocy

      Usuń
    3. Wczoraj w nocy prawie mi się udało , doświadczyłem paraliżu sennego i zaczełem
      widzieć niewyraźne obrazy , tak jak w poradnikach i niestety budzik się włączył :)

      Usuń
  2. Ooo, ciekawe, wypróbuję ją dzisiejszej nocy :D
    Dziś miałam 1 raz świadomy sen, przez przypadek Oo
    Był świetny i chcę go powtórzyć!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby łatwa ale i tak można po niej usnąć łatwo po przez monotonne liczenie, i np przy 20 uśniemy a otwieramy na 30 :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. Wypróbowałam ją wczoraj w nocy, niestety zasnęłam w trakcie liczenia... Dzisiaj spróbuję ponownie, może jeśli będę mniej senna to mi się uda, albo spróbuję krócej liczyć. Choć wczoraj zdarzało mi się "zapominać" o liczeniu już przy ok. 5...

    OdpowiedzUsuń
  5. Probuje wejść tą metodą w sen już sporo czasu , zawsze usypiałem , ale wkoncu się przelamalem , zacząłem liczyc do 15-20. I SIE UDALO :D Miałem LD tylko z 3 razy ;p I uważam ze ta metoda jest najłatwiejsza , bo metoda Wild ze trzeba się przebudzić w nocy lub cos takiego jest również skuteczna lecz ciężko ja wykonać :P Polecam tę metodę;d

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa tylko że ciągle usypiam mam nadzieję że dziś się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ta metoda wywołuje paraliż senny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę wywołuje paraliż senny ?

      Usuń
    2. Tak , wywołuje go ale nie trzeba się bać :)

      Usuń
    3. Nie ma czego się bać, przecież wiesz że jesteś w domu i nikogo tam nie ma oprócz twojej rodziny :) Uwierz takie myśli pomagają, weź 10 głębokich wdechów, uspokój się, a potem "klata" zejdzie i już :D

      Usuń
  8. Kiedyś ktoś( a może sama się obudziłam nie pamiętam) wybudził mnie ze snu, a ponieważ był fajny i nie zapomniałam to po 5 min poszłam znowu spać, by dokończyć sen. Udało się, ale to nie było kontrolowane. To było uczucie jakbym po prostu chciała dokończyć przerwany film.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z kolei miałam swój sposób na koszmary w dzieciństwie. Kiedy się budziłam wystraszona- szłam spać dalej wymyślając sobie happy end snu:)

      Usuń
  9. Czy to jest skuteczna metoda i czy może ona od razu działać?

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy ta metoda jest skuteczna i czy może ona działać od razu?

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi Technika Liczenia nie pomogła odnośnie LD.
    Położyłem się do wyrka bez senności (koło 23, gdzie normalnie idę spać kolo 1), zacząłem liczyć do 30, otwierałem oczy na 2s i tak w kółko. W pewnym momencie poczułem mega odprężenie całego ciała ale w pewnym momencie kiedy doliczyłem do 25 usnąłem. Z całej nocy nic nie pamiętam, wolę metodę afirmacji, po niej przynajmniej pamiętam co się działo (mimo wszystko nie osiągnąłem jeszcze LD, dążę do celu :) )

    OdpowiedzUsuń
  12. Ehh... ja wypróbowałam już chyba wszystkie metody. Za każdym razem, gdy czuję, że zaraz się uda, mam halucynacje słuchowe. Słyszę jakby ktoś krzyczał albo chodził po moim pokoju. Te dźwięki są przerażające i mimo, że wiem, że to nieprawdziwe, nie mogę się powstrzymać przed otwarciem oczu. A potem już jestem tak rozbudzona, że wgl nie potrafię zasnąć :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to mam , ja słyszę jak by jakiś talib z bębnami mi po domu się szwędał i grał Ale po paru miesiach powiedziałem sobie Dość i pomogło teraz się ich wcale nie boję a co do tematu : to tzw. Hipnagogie Dźwiękowe jeśli je masz , oznacza to że brakuję Ci 2-3 minuty do LD Pozdro

      Usuń
  13. Próbowałem kilka razy i nie udawało się.Spróbuję jeszcze kilka razy. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie bym chciała mieć LD.
    Założyłam dziennik snów i wczoraj skupiłam się tak MOCNO że przypomniałam sobie wszystkie 3 sny.
    Ja w to wierzę i się nie poddam. Jestem pewna że niedługo wejdę w LD. Byłam wiele razy blisko, ale... Nic z tego.
    Teraz znalazłam ten sposób i aby sięorzekonać czy działa nie będę tylko dziś tego próbowała ale przez znacznie dłuższy czas :)
    Znalazłam tę metode wczoraj i specjalnie wstałam o piątej rano. Potem mega dużo biegałam, aby znacznie się zmęczyć. Ziewam prawię co chwilę i liczę że to pomoże :D
    Ja spróbuję liczyć do 15 bo wątpie że nie zasnę do 30, ale może....?

    Życzcie mi powodzenia I ZA NIC SIĘ NIE PODDAWAJCIE!!!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Metoda liczenia, fajnie nie straciłem świadomosci i łatwo mi przychodzi jej utrzymanie podczas zasypiania, aczkolwiek wchodzenie prosto z fazy hipo(czegos tam) prosto w sen było dziwnym uczuciem, się poprostu wystraszylem i otworzyłem oczy ._.

    OdpowiedzUsuń
  16. Próbowałem dzis ta metode, i nagle sie rano obudziłem-,-

    OdpowiedzUsuń